Nicholas Cage och jag

Efter min alldeles för sega kvällskurs idag rusade jag till bussen, för att bli stoppad av en kvinna som inte var vid sina fulla sinnens bruk. Naturligtvis ville hon prata med mig, så jag missade min buss. Varför det hände just den här kvällen vet jag inte. Det enda jag vet är att jag var nära att missa den koreanska middagen som koreanen i lägenheten skulle laga. Övervägde kort att stanna kvar och vänta på nästa buss men i Auckland är det aldrig någon bra idé. Nästa buss kan lika gärna komma fem minuter före tidtabellen som tio minuter efter utsatt tid. Istället kostar jag på mig en taxi hem för att komma precis i tid för middagen. Jag kan lova er att maten var spicy! Tittade även på filmen Lord of War med Nicholas Cage. Ni säger film med Cagean är detsamma som skit!? Nej säger jag! Den här filmen är totalt annorlunda mot alla hans tidigare filmer. Kan det vara för hans släkt? Lord of War påminner om Blood Diamonds. Jag kan verkligen rekommendera den.

image45

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha va klockren!!

2008-05-25 @ 09:04:14
Postat av: Viktor

Visst, vet du. Mina gener innehallet allt mojligt gottigt.

2008-05-26 @ 01:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0