Linda Skugge

Denna manniska som sag sig som de unga tjejernas forsvarare, men som var helt okand av dom som hon ville forsvara, har bytt image pa aldre dar. Efter femton ar slutar hon som kronikor pa Expressen och satsar pa annat. Jag ska erkanna att jag aldrig riktigt har gillat henne tidigare. Men efter att ha foljt hennes artiklar och kronikor under min tid i Auckland har hon vunnit respekt fran mig. Ibland traffar hennes asikter ratt. Ibland inte. I en intervju med DNs reporter Hanna Hellquist skriver hon att hon blir provocerad av folk som behover vara lediga. Det ar kul sagt. Det andra hon sager ar att hon aldrig vill aka pa semester for att andras barn beter sig som lobotomerade. Nar reportern inte hanger med, replikerar hon sa har: " De [barnen] bara sitter där och är helt lugna, man undrar ju vad det är för fel på dem. Mina ungar är lite vitala. Det går inte att resa med såna barn." Hon tycker i alla fall om sina barn. I liikeee...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0