Fina bilder förutom en liten sak

Sitter och tittar på alla mina bilder som jag har tagit under resans gång. Alla är fina, några har fått ge sitt liv åt Windows papperskorg. Men det är EN sak som jag har upptäckt och som gör mig oroad. På några av bilderna kan man se en begynnande mage på mig. Vad är detta!? Det är INTE något som jag vill se i framtiden. Vad är näst? Chipsrygg? Nu är det slut med det eviga öldrickandet här i Auckland, inga kakor, ingen McD. Så dåligt som jag har ätit den sista tiden är bara en parentes i mitt liv. Nu är det nya friska tag som gäller. Huh!


Kommentarer
Postat av: Den där D

Jag ska ut och LÖPTRÄNA: Smaka på den. Doris på Skatås, som ett jävla mysterium!

2008-05-04 @ 12:34:47
URL: http://veryflashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0