Jag, den nya Silvstedt (med den tyska sexiga accenten)

Igår fyllde Jan, en tysk kille som e ihop med Rike, år. Hela 29 bast! Egentligen var det något han definitivt inte ville fira men den här gången kunde han inte fly undan sin födelsedag som han alltid brukar göra, enligt sin tjej. Mina två tyska flatmates känner också Jan, så de hade ordnat lite raj-raj för honom med tårta, sång, alkohol och utgång på stan med efterfest till fem på morgonen. Totalt var det sju tyskar och en svensk. När Jessica frågade mig vad happy birthday heter på svenska hade jag, helt honestly, totally forgotten it. Då kände jag mig riktigt korkad. Hur kunde jag glömma bort det? Jag försökte verkligen komma ihåg men det var helt omöjligt. I övrigt kan jag meddela (till Oskars förtjusning?) att jag försökte prata lite tyska. Det funkade faktiskt, de kunde förstå var jag sa. Till dags dato har jag blivit rätt duktig på att förstå vad tyskarna pratar om när de snackar tyska. Ack, varför läste jag inte mer tyska i skolan!? Det smärtar mig...

image37

Kommentarer
Postat av: Den där D

Hahha Viktor is turning into Victoria!!! FAN va kul!!! PUSS

2008-04-05 @ 22:54:56
URL: http://veryflashy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0