Ett desperat forsok

Under de senaste veckorna har jag tjatat pa mina flatmates att vi borde kopa ljus eller ngt for att pimpa upp var lagenhet atminstone lite grann. Hittills har den mest sett ut som en desperat ungkarlslya i Polen. Igar fick jag sa antligen mitt onskemal uppfyllt. Kiwin hade varit pa kopcentrat och overraskade mig med atta sma varmeljus i en babisbla nyans, och Julian hade hittat nagra snackor pa stranden. En bild sager ju mer an 10000 ord sa har e en bild pa masterverket.

image34


Att dom inte har IKEA ar skandal! Deras inredning ar oerhort "out of date". De har inte heller lart sig hur man bygger gedigna hus. Vaggarna ar tunna som papper och fonstrena ska vi inte tala om... Lagger man lite tyngd pa vara innervaggar buktar dom ratt sa rejalt och koket saknar dessutom flakt. De e sjukt. Tur att de har ett bra vader och vacker natur. Annars hade jag inte forstott vitsen med Nya Zeeland.

Kommentarer
Postat av: Den där D

HAHAHAHAHHA, den där Polska lägenheten är nog snygg om man jämför med det där halvfjösiga försöket till att "pimp my home", hahahha! Ljusblå ljus -är inte det straffbart i vissa delar av världen...?

2008-03-18 @ 20:07:38
URL: http://veryflashy.blogg.se
Postat av: Viktor

Ljusbla ljus ar det finaste man kan ha om man heter Angela och Conny, har tva fula barn, och en rottweiler. Da ar ljusblaa ljus det basta som finns. Tillsammans med nagra hyllor av drivved och en spegel att stalla sina spritflaskor pa sa har dom tillsammans skapat det ultimata folkhemmet.

2008-03-19 @ 04:12:53
URL: http://viktorflyger.blogg.se
Postat av: Emma

Hohoho vilken insats! Har ar det likadant..du har val sett mina tappra forsok att piffa upp mitt rum? En hel ikeakasse full med ljus loste det mesta! Snackor borde jag ju tankt pa! attans..far gora en strand raid snart. an sa lange har jag hallt mig till tradgarden. tjip

2008-03-19 @ 09:16:22
Postat av: Cia

Hallå där gammle vän!
Tjusigt med lite ljus och snäckor! Att du var en sådan romatiker! Alltid lika kul att läsa din blogg, du borde ge ut den som bok sedan när ditt äventyr på NZ är ett minne blått. Take care, kram!

2008-03-19 @ 09:25:48
Postat av: Viktor

-->Emma: Jag har sett ditt skrivbord. Sjukt snyggt! Men det jag gillade mest e din heltackningsmatta. Den maste du ju ta med dig hem.

2008-03-19 @ 20:20:38
URL: http://viktorflyger.blogg.se
Postat av: Annie

Detta tilsammans med det blå vattnet i toaletten måste ju bidragit till en hel del "jag sliter mitt hår och snittar min pung" hos dig Viktor? Bara en gissning sådär..

2008-03-19 @ 20:38:41
URL: http://www.veryfishy.blogg.se
Postat av: Louise

Typiskt killar.... Allt ska vara blått......

2008-03-19 @ 23:48:55
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: Viktor

-->Annie. Nja, pungen låter jag vara ifred bara för att den är så skön att klia på, men håret är borta för länge sen. Till min stora glädje börjar det blå vattnet tunnas ut. Om några veckor så är det vitt igen. Hoppas jag.

-->Louise. Hellre manlig kungsblå än tjejigt rosa.

2008-03-20 @ 11:24:21
URL: http://viktorflyger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0