Du får inte stoppa köttbullar i näsan, Markus

Ikväll lagade jag svenska köttbullar! Eftersom jag bor med tyskar blev det naturligtvis potatismos till, medan kiwin stod för de kokta grönsakerna. Köttbullarna blev mycket bra. Precis rätt stuns och kryddning. Det enda jag saknade var lingonsylt och en klassisk sås till. Om någon skulle vilja överraska mig (jag fyllde ju faktiskt år i söndags) med ett paket lingonsylt skulle jag bli din/er för evigt. Tyvarr har jag ingen kamera så jag kan inte lägga upp någon bild på de små underverken. Här är en bild jag hittade på Internet som kompensation.

image30

Här är min adress för ett paket med lingonsylt:

Viktor Brauer, apartment 42
Unitec Residential Village
Building 310
(Gate 4)
139 Carrington Rd
Mt Albert
Auckland
New Zealand



Kommentarer
Postat av: Louise

Tänk om du får 50 refillkorvar med lingonsylt. Oj vad du skulle få steka köttbullar........

2008-03-11 @ 21:33:40
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: Viktor

Mer an garna. Da kan jag ge mig in pa den svarta marknaden...

2008-03-11 @ 22:36:57
URL: http://viktorflyger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0