London

Nu har jag stigit av planet i London och surfar just nu pa en svinaktigt dyr och dalig dator. Cynisk som man ar tror jag att den ar tillverkad sa har for att man inte ska kunna anvanda den som en vanlig dator. Det ar sanningen, broder och systrar.

Resan mellan HK och London var inte alls lika behaglig som den forsta. Aven den har gangen var planet halvfullt. Trots det lyckas jag pricka in en liten trott ettaring precis bredvid mig och tva barn i fem-sju arsaldern framfor mig. Och platsen som jag hade tankt byta till togs av en annan som ocksa rymde fran bebisskrik, precis da jag reste mig fran mitt sate. Istallet flyttade jag nagra rader bak. Men bebisskrik ar omojligt att rymma fran pa ett flygplan. Det vet sakert ni som har varit med  om det. Maten var iaf god och baren gratis. Det var for ovrigt nara att jag missade planet i HK. Jag hade sett fel pa boardingtiden. Jag kom sakta strosande mot gaten da final call var. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0