Alldeles snart

Jaha, sa nu ar det nastan over. Jag kom i februari. Nar jag landade i Auckland kandes det som en evighet. Ska jag vara i det har landet anda till juni? fragade jag mig sjalv. Nar jag tittar tillbaka i backspegeln kan jag bara konstatera att tiden har gatt fruktansvart fort. Det ar atminstone ett tecken pa att jag har trivts. I lordags hade jag mitt Goodbye Party. Redan da var det en massa farval. Idag har jag sagt farval till annu fler nya bekantskaper. Det kanns lite overkligt. Kanske, till och med ratt sa troligt, kommer man aldrig mer att traffa dom igen. Men jag misstrostar inte. For allt det jag har upplevt, alla nya manniskor jag har traffat och det jag har varit med om kommer alltid att finnas med mig. Med over 3000 bilder kan jag aterkalla det jag har varit med om. Det gor mig glad.


Vi ses snart pa svensk mark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0