Värsta grejen!

Nu har även jag blivit med blogg. Faktum är att det här är andra gången som jag börjar, så oskulden är redan tagen. Fett, liksom... 

Saker ni inte kommer att få se här:

1. Skriva nonsens som ingen är intresserad av, som att t.ex. en fågel flög förbi utanför fönstret (ooops, en skata!).
2. Skriva när jag inte är på humör.
3. Skriva så här: *ler* *skrattar* *gråter*. En aningen tacky alltså. *ler*
4. Skriva på tråkig svenska.
5. Hoppar femman, måste fundera på den.


Saker ni kommer att få se här:

1. Roliga texter med långsökta flummiga infallsvinklar.
2. Notiser om vad som har hänt + bilder.
3. Plus allt annat jag vill skriva om.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej!

Undrade om du hade mina dagboksinlägg på resdagboken som ursprungsmall när du skrev detta??
Tack för den du!

1. Skriva nonsens som ingen är intresserad av, som att t.ex. en fågel flög förbi utanför fönstret (ooops, en skata!).
2. Skriva när jag inte är på humör.
3. Skriva så här: *ler* *skrattar* *gråter*. En aningen tacky alltså. *ler*
4. Skriva på tråkig svenska.

Kram Charlotte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0