Till Lasse

Jag hade faktiskt skor på mig på vägen in till stan. Till och med ett par splitternya nya löparskor! Det du. Men jackan, den är ett minne blott. Borta. Och det här med pengar alltså. Inte kunde jag ana att det fanns så fin sushi inne i stan som jag bara var tvungen att köpa. Alltså var det inte mitt fel, alltid någon annans... I detta fallet den lilla japanen med det underbara talfelet.

Hälsa Sven-Olof eller BAM från mig! De människorna är ju helt fantastiska. Dags för ett besök snart? Glöm nu inte att strömmen inverterar (eller ngt liknande) *vrid med tummen på ngt mystiskt vis och se ECNV framför dig*. Förresten, vad tror du om att färga håret violett? Har funderat mycket på det. Sexyyyyyy...... Brudmagnet så att det skriker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0