Terminalen

Sittr just nu i vantans tider LAX och flyget somska ta mig vidare. forutom att internet ar apdyrt och kasst, sa ardett en liten kille bakom mig. kanske fyra ar, som skriker "Give my my fucking car!" Ack, vart e varlden pa vag?

Roar mig med att lasa Lasermannen, som jag fickav Erica. Intressant. laste precisBert Karlssons bok dar han skryter om sig sjalv. Intressant eftersom de bada avhandlar ung samma tidsperiod i Sverige.

/nar jag checkade in mottes jag av den storsta man jag nagonsin sett. Han hade en san dar kroppshydda som man bara ser pa "dokumentarer" pa trean eller femman.

Vill skriva mkt mer men det ar tyvarr APDYRT och kassst tangentbord.

Skkriver mer sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0