Snart snart...

Jahaooo. Da var LA-dagarna slut.

Det ar en haftig stad. Mycket kontraster och ratt sa fin egentligen. Har akt en vag som heter Mullholland drive ett par ganger. Den slingrar sig pa kullarna ovanfor LA och har en fantastisk utsikt over hela staden. Jag tog ett par kvallsbilder, tyvarr blev dom inte sa bra. Lagger snart upp dom pa Resdagboken sa fort tillfalle ges.

De andra som bodde hostelet var inte mycket att ha. Manga engelsman och amerikanare. Alla var trevliga men sunkiga. Att umgas med dom var darfor inte aktuellt. Haha!

Saker jag har stort mig pa: sunkiga manniskor, vaningssangen i rummet som knarrade, nast intill omojligt att fa tag i en bra frukost, fula eluttag mm... Trots allt detta har det varit skona dagar. Att bara cruisa runt  och aka till nya platser i min retroinspirerade hyrbil (se bilderna pa resdagboken om ett par dagar) har varit valdigt skont. Tyvarr lyckades jag inte bli basta kompis med nagra kandisar. Paris Hilton med kompisar vet inte vad dom gick miste om :-)

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0