Ngt otackt

Puh, For nagra minuter sen det ngt mycket obehagligt. Nastan i klass med Kubakrisen eller nat sant...

Under min tid har nere laser jag en distanskurs som Halso ger. I den ingar att skriva etiska resonemang och sedan skicka in dom till PingPong for bedomning av de andra kursdeltagarna. Plotsligt hittar jag inte filen som jag ska skicka in! Pa ngt satt hade den gomt sig pa datorn. En iskall kar gar langs med min ryggrad. Att sitta en halv dag och gora om allt kanns inte lockande. Speciellt inte i den iskalla datorsalen som finns. Som tur ar behagar filen dyka upp igen efter att jag har tryckt pa F5 (uppdatera) ett par ganger. Det var tur for bade mitt hjarta och humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0