Lyckan är total

Min kära kiwikamrat Matt gav mig precis en sak som gör mitt liv sååå mycket enklare. När han flyttade in i sitt rum hittade han en adapter för eluttaget så att jag kan ansluta min dator. Tänk att någon glömde sin adapter i just hans rum och att han gav den till mig. Fantastiskt!!!

Tidigare ikväll var vi på McDonalds och svullade. Mina tyska lägenhetskamrater drog till rejält. De beställde ett maxi-jumbo-meal för fyra personer. Det ni! Kiwi-Matt och jag var lite mer modesta och körde the "Swedish mellanmjölksvägen". *öhhh, vad då?*

Kommentarer
Postat av: Rana

Hehehe. Gratulerar å det gruvligste.

2008-02-21 @ 16:27:01
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0