Los Angeles

Har e allt schysst. Hostelet jag bor pa at billigt men sunkigt. Till och med de som bor dar e sunkiga. I mitt rum bor det, forutom jag, nagra bleka engelska tjejer och nan amerikanske kille och tjej. Forsta kvallen kopte jag en uberdyr pizza. Sparade halften i kylen. Vad hander? Naturligtvis var det uppaten dagen efter. Vart e varlden pa vag??

LA som stad e bara grymt stor. Att kora runt tar tid. Schysst e att komma in i Beverly Hills. Bamsehus och tyska lyxbilar kantar gatorna och palmerna. Hovas, slang dig i vaggen!

That's all, folks!
Vi hors

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fick du för shyst bil att cruisa omkring i då? Jag requestade en Lamborghini åt dig!!!! ;) Kramen!

2008-02-04 @ 22:07:11
URL: http://loi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0