Ge mig en hagelbossa! Nagon!

Pa skolan finns det en byggnad som kallas The Hub. Bara att kalla det sa ar kriminellt. The Hub ar samlingspunkten for skolan. Har finns kafeer, studentkaren, arbestsformedling mm... Pa omradet star det en kille med ett mobilt litet kafe. Han ar en san person som fortjanar att bli skjuten i buken eller atminstone fa knaskalarna sonderslagna bara for att han ar. Varje dag spelar han sjukt hog amerikansk high school-musik som Green day och allt vad dom heter. Hans utseende ska vi inte prata om. Jag skulle tippa pa att han ar runt 35-40. I nagot desperat forsok att verka cool har han trimmat sitt skagg pa ett "ungdomligt satt" Piffigt, som tanter sager nar de fargat det graa haret rott och koper paljettblusar. Denna kaffeserverande manniska star alltsa pa The Hub och spelar sunkmusik och forpestar min dag. Ja, varje dag om jag ska vara helt arlig. Gaaaah! Av princip har jag bestamt mig for att aldrig kopa ngt fran honom. Det beslutet kan ingen ta ifran mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0