För er som inte läser resdagboken

Sitter och pimplar lite tyskt öl och koreanskt starkvin med några av mina rumskamrater i den goa värmen. Kan inte säga att det är helt fel. hehe. Men jag tänker på er.

Om vädret håller i sig tänkte jag försöka leta mig ner till någon strand. Just nu är min solbränna inte mycket att ha.

Annars... Har varit på rundtur med bil idag tillsammans med en kompis kompis. Orkar inte skriva allt så jag saxar från Resdagboken.

"Idag träffade jag Marias kompis Rikard som läser ett helt program här. Han, hans rumskompis, jag och min rumskompis åkte ut på en tur i Auckland. Först åkte vi in till en mysig liten stadsdel och tog en kaffe. Sen ville dom visa resten av staden, så vi åkte upp till en utsiktsplats som heter Mount Eden. Det är en stor kulle/berg. Ungefär som Ramberget i Göteborg, förutom alla skumma knarkaffärer då förstås... På utsiktsplatsen var det en fantastisk utsikt. Naturligtvis hade både min tyske rumskamrat glömt våra kameror. Jag kan trösta er med att det var en fantastisk utsikt men dessvärre lite molnigt. När vi skulle åka till stranden var det tyvärr en sjuhelsikes lång kö dit, så vi gav upp. That's a shame."

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra måndag! :)

2008-02-11 @ 11:18:46
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Louise

Ramberget? Knark? Vart? Give me some directions, man! ;-)

2008-02-11 @ 23:29:06
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: Viktor

Louise. Det ar val allmant kant att det ar pa Ramberget alla knarkaffarer gors upp? Trodde jag du visste. Du bor ju tom pa Hisingen. Dar knarket gar in, gar vettet ut. ;)

2008-02-12 @ 02:13:51
URL: http://viktorflyger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0