Brostforstoring och fettsugning

Idag nar jag akte tillbaka till LA fran min utflykt till Camarillo (stad utanfor LA) och outleten som fanns dar, lyssnade jag pa radio. Da var det bland annat en plastklinik som gjorde reklam. Nya brost for endast $4999! Bestammer du dig innan alla hjartans dag far du dessutom en fettsugning utan extra kostnad. Ett perfekt satt att bli av med lag sjalvkansla och daligt sjalvfortroende, enligt jingelprataren. Nar ska ArtClinic i Goteborg borja med ngt liknande?

LA e helt sjukt stort! Tank er motorvagar med fem filer i vardera riktning helt fullsmockade med bilar under hela eftermiddagen. Det ar vad jag kallar ko. Eller stau som tyskarna sager. hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0