Viktor rider (pa en hast)

Pa morgonen hoppade Esly och Ylva fallskarmshopp. Jag har ju redan gjort det i Sverige, sa jag stod over. Pa eftermiddagen gjorde vi en hasttur ute pa landet. Vi blev ihopparade med varsin hast och fick en liten genomgang hur man rider. Kort efter satte vi oss upp och red ut i naturen. Natur kan man ju aldrig fa for mycket av som ni vet. Under turen pekade guiden ut nagra stallen var Sagan om ringen spelades in. Alltsa var det vackert... Hasten var fin och lugn, och gjorde nastan allting som jag sa at den att gora. Tur det annars hade den fatt kanna pa min beromda vrede. Forutom naturen hade vi lyckan att se en Bollywoodiflm spelas in. Tyvarr sag jag ingen kandis som jag kande igen.


Imorgon ska vi till Milford Sound och titta pa annu mera natur. Det tar fem timmar att kora dit. Batturen ar en och en halv timme. Sen ar det fem timmar tillbaka. Det ar bara turister som gor en san sak. Alltsa vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0