Forutom att blogg.se suger

...sa har jag det bra. Synd bara att ni har missat mina spontana inlagg pa grund av deras langsamma server. :-(


Idag har jag haft redovisning av en assignment (inlamningsuppgift) infor klassen. Det gick bra och alla forstod vad jag sa. Pa kursstarten for tva veckor sen sa lararen extra tydligt att det var ett absolut krav att gora en Powerpointpresentation. Personligen har 99,9 % av alla PP-presentationer som jag har sett hittills i mitt liv varit crap! Forutom att alla anvander sma roliga gubbar som ror sig, och anvander bakgrunder som gor det hela olasbart, har alla for mycket text pa sina "slides". Utan att skryta hade jag lyckats sammanfatta allt pa sju slides med ett fatal stodord pa varje som hjalp. Snacka om perfekt! Haha. Manga andra hade daremot kopierat in hela sin presentation i PP och stod och laste innantill infor klassen. Tyvarr var ju hela klassen laskunnig, sa det gav inte speciellt mycket. Kanske finns det nagon pedagogisk finess med det som jag inte ar medveten om...


image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0