Allt och inget

Klockan är mycket och jag är dödstrött.

Igår var vi och daghikade. Kul värre, men vi missbedömde avstånden lite granna, så när vi kom ut från bergen och ut på stranden, fick vi gå över en timma för att komma tillbaka till bilen. Hälften av den vägen var helt i mörker. Ska skriva en mer detaljerad berättelse när jag har mer tid. Men jag kan avslöja att vi gick i över en timma på stranden. Då hade vi knappt gått hälften av den. Stränderna i Sverige kan slänga sig i väggen.


Just nu blev jag precis klar med ytterligare en inlämningsavgift. Här nere älskar dom inlämningsuppgifter. Den här e på 10 sidor.


Om mindre än en timme landar mina föräldrar i Auckland. Imorgon ska jag träffa dom på stan. Det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Louise

De kanske har med sig lingonsylt?

2008-04-13 @ 13:16:50
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: Viktor

Oja, de hade med sig både lingonsylt och knäckebröd.

2008-04-14 @ 12:36:55
URL: http://viktorflyger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0